این صفحه حاوی اطلاعات کپی رایت و سایر شرایط و ضوابط است که باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

کپی رایت
کاربران سایت ممکن است یک کپی از کل محتوای سایت را برای استفاده شخصی و غیر تجاری، با هر تغییری در مقالات به هر نحوی، یا حذف یا اصلاح علائم تجاری، دانلود کنند. همه اقلام در سایت کفش پارس فقط برای مقاصد قانونی ارائه می شوند. هیچ بخشی از اطلاعات موجود در این سایت ممکن است بدون اجازه کتبی از گروه پارس کپی، توزیع یا انتقال داده نشود.

پایبندی به قواعد کفش
کفش پارس هرگونه اطلاعات محرمانه یا اختصاصی را از طریق سایت دریافت نخواهید کرد. با ارسال اطلاعات به کفش پارس، در حق ما حق استفاده، پردازش، نمایش، اجرای، تغییر، انتقال و توزیع اطلاعات خود را به ما می دهد.

وظایف
اطلاعات موجود در این سایت “به عنوان آن است” و شامل هیچ ضمانت صریح یا ضمنی نیست. این شامل ضمانت های ضمنی تجاری، تعهد برای یک هدف خاص است و به موارد زیر محدود نمی شود. اطلاعات در این وب سایت ممکن است شامل خطاهای فنی یا تایپ و خطاهای چاپ باشد.

 

اطلاع رسانی مشتریان
کفش پارس متوجه شده اند که بعضی از مردم به منظور فریب افکار عمومی، ایمیل هایی جعلی ارسال می کنند که ادعا می کنند که آنها برنامه های تبلیغاتی را اجرا می کنند. نمونه هایی از جمله ایمیل های ناخواسته است که ادعا می کنند گیرندگان برنده شده اند، یا قرعه کشی کرده اند، یا برای موقعیت شغلی مناسب هستند. ما اذعان می کنیم که هیچ یک از این ایمیل ها پیشنهادات تبلیغاتی / رسمی برای کفش پارس نیست و بنابراین ما مسئولیت چنین ایمیل هایی را قبول نمی کنیم. توصیه می کنیم گیرندگان چنین ایمیل ها از پاسخ دادن یا ارائه اطلاعات شخصی خودداری کنند.

منو
بستن

سبد خرید

بستن

لیست علاقه مندی ها

بستن

دسته‌بندی‌ها